Ємець Тетяна Іванівна

Вчитель біології. Вища освіта. Спеціаліст вищої категорії. 38 рік педагогічного стажу.

Голова методичного об’єднання природничо-математичного циклу

Навчально-методична проблема "Формування екологічного мислення школярів на уроках природничих дисциплін"

Виховна проблема "Виховання в учнів поваги до держави, її законів, до праці і людей праці"

Алексійчук Валентина Валентинівна

Вчитель початкових класів. Освіта середня спеціальна. Категорія спеціаліст. 26 років педагогічного стажу

Голова методичного об’єднання вчителів початкових класів

Навчально-методична проблема «Нестандартні форми навчання»

Виховна проблема «Виховання в дітей почуття дружби і товаришування»

Джигир Тетяна Петрівна

Вчитель математики та фізики. Вища освіта. Спеціаліст І категорії. 37 років педагогічного стажу

Навчально-методична проблема «Формування в учнів загальноосвітніх умінь і навичок з математики»

Виховна проблема «Виховання духовної культури особистості, історичних традицій, поваги до старших»

Максімова Ольга Миколаївна

Вчитель початкових класів. Вища освіта. Спеціаліст І категорії. 25 років педагогічного стажу

Голова методичного об’єднання класних керівників

Навчально-методична проблема «Нестандартні форми навчання»

Виховна проблема «Прищеплення учням культури поведінки та спілкування, навчання способом розв’язанням конфліктів у колективі та суспільстві»

Миргородський Василь Володимирович

Вчитель трудового навчання і креслення. Освіта середня спеціальна. Категорія спеціаліст. 47 років педагогічного стажу

Навчально-методична проблема «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання, технологій через впровадження методу проектів»

Виховна проблема «Самовиховання учнів. Саморозвиток їх суспільно-ціннісних якостей та створення умов для самореалізації як неповторної індивідуальності»

Мігай Оксана Іванівна

Вчитель початкових класів. Соціальний педагог. Вища освіта. Спеціаліст І категорії. 13 років педагогічного стажу

Навчально-методична проблема «Розвиток інтелектуальної і творчої здібності молодших школярів»

Виховна проблема «Виховання всебічно розвиненої творчої особистості»

Гнилоквас Алла Петрівна

Вчитель початкових класів. Вища освіта. Спеціаліст вищої категорії. Старший вчитель. 25 років педагогічного стажу

Навчально-методична проблема «Формування особистості здобувача освіти, його світогляду шляхом прищеплення навичок екологічної культури, гармонії відносин з природою»

Виховна проблема «Формування екологічної культури учнів»

Огризько Наталія Миколаївна

Вчитель англійської мови. Вища освіта. Спеціаліст вищої категорії. 36 років педагогічного стажу

Навчально-методична проблема «Використання ігор та ігрових ситуацій на уроках англійської мови»

Виховна проблема «Формування морально-етичних якостей учнів»

Гончар Світлана Григорівна

Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури. Вища освіта. Спеціаліст вищої категорії. 27 років педагогічного стажу

Навчально-методична проблема «Впровадження елементів інноваційних методів та прийомів навчання з метою розвитку пізнавальних інтересів учнів»

Виховна проблема «Формування широкої читацької компетенції в учнів 5-9 класів»

Болобан Анжела Петрівна

Вчитель історії та правознавства. Вища освіта. Спеціаліст ІІ категорії. 13 років педагогічного стажу

Навчально-методична проблема «Розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження інтерактивних технологій на уроках суспільно – гуманітарних наук»

Виховна проблема «Виховання у школярів толерантного ставлення до учнів класу та усвідомлення моральних якостей особистості»

Кутовий Володимир Михайлович

Вчитель фізичної культури. Вища освіта. Спеціаліст ІІ категорії. 8 років педагогічного стажу

Навчально-методична проблема «Реалізація сучасних підходів до навчання та виховання з метою формування особливості в умовах розвитку фізичної культури»

Виховна проблема «Формування та розвиток класного колективу в умовах доброзичливого ставлення один до одного»

Вихор Юлія Юріївна

Вчитель образотворчого мистецтва. Асистент вчителя. Вища освіта. Спеціаліст. 4 років педагогічного стажу

Навчально-методична проблема «Розвиток творчих здібностей та загальних умінь та навичок в образотворчому мистецтві шляхом індивідуалізації та диференціації навчання»