Ємець Тетяна Іванівна
Вчитель біології. Вища освіта. Спеціаліст вищої категорії. 33 рік педагогічного стажу.
Голова методичного об’єднання природничо-математичного циклу
Навчально-методична проблема "Формування екологічного мислення школярів на уроках природничих дисциплін"
Виховна проблема "Виховання в учнів поваги до держави, її законів, до праці і людей праці"
Алексійчук Валентина Валентинівна
Вчитель початкових класів. Освіта середня спеціальна. Категорія спеціаліст. 22 років педагогічного стажу
Голова методичного об’єднання вчителів початкових класів
Навчально-методична проблема «Нестандартні форми навчання»
Виховна проблема «Виховання в дітей почуття дружби і товаришування»
Джигир Тетяна Петрівна
Вчитель математики та фізики. Вища освіта. Спеціаліст І категорії. 30 років педагогічного стажу
Навчально-методична проблема «Формування в учнів загальноосвітніх умінь і навичок з математики»
Виховна проблема «Виховання духовної культури особистості, історичних традицій, поваги до старших»
Гончар Світлана Григорівна
Вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури. Вища освіта. Спеціаліст І категорії. 17 років педагогічного стажу
Голова профспілки
Навчально-методична проблема «Формування широкої читацької компетенції в учнів 5-11 класів»
Виховна проблема «Розвиток творчих здібностей учнів засобами літератури її художнього слова»
Максімова Ольга Миколаївна
Вчитель початкових класів, соціальний педагог. Вища освіта. Спеціаліст І категорії. 19 років педагогічного стажу
Навчально-методична проблема «Нестандартні форми навчання»
Виховна проблема «Прищеплення учням культури поведінки та спілкування, навчання способом розв’язанням конфліктів у колективі та суспільстві»»
Миргородський Василь Володимирович
Вчитель трудового навчання і креслення. Освіта середня спеціальна. Категорія спеціаліст. 40 років педагогічного стажу
Навчально-методична проблема «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання, технологій через впровадження методу проектів»
Виховна проблема «Самовиховання учнів. Саморозвиток їх суспільно-ціннісних якостей та створення умов для самореалізації як неповторної індивідуальності»
Пайда Людмила Іванівна
Вчитель початкових класів. Освіта середня спеціальна. Категорія спеціаліст. 17 років педагогічного стажу
Навчально-методична проблема «Як закласти основи грамотного письма молодших школярів у ході вивчення рідної мови»
Виховна проблема «Виховання дисциплінованості. Охайності, зібраності, згуртованості дитячого колективу»