Ємець Тетяна Іванівна
Вчитель біології. Вища освіта. Спеціаліст вищої категорії. 38 рік педагогічного стажу.
Голова методичного об’єднання природничо-математичного циклу
Навчально-методична проблема "Формування екологічного мислення школярів на уроках природничих дисциплін"
Виховна проблема "Виховання в учнів поваги до держави, її законів, до праці і людей праці"
Алексійчук Валентина Валентинівна
Вчитель початкових класів. Освіта середня спеціальна. Категорія спеціаліст. 26 років педагогічного стажу
Голова методичного об’єднання вчителів початкових класів
Навчально-методична проблема «Нестандартні форми навчання»
Виховна проблема «Виховання в дітей почуття дружби і товаришування»
Джигир Тетяна Петрівна
Вчитель математики та фізики. Вища освіта. Спеціаліст І категорії. 37 років педагогічного стажу
Навчально-методична проблема «Формування в учнів загальноосвітніх умінь і навичок з математики»
Виховна проблема «Виховання духовної культури особистості, історичних традицій, поваги до старших»
Максімова Ольга Миколаївна
Вчитель початкових класів. Вища освіта. Спеціаліст І категорії. 25 років педагогічного стажу
Голова методичного об’єднання класних керівників
Навчально-методична проблема «Нестандартні форми навчання»
Виховна проблема «Прищеплення учням культури поведінки та спілкування, навчання способом розв’язанням конфліктів у колективі та суспільстві»
Миргородський Василь Володимирович
Вчитель трудового навчання і креслення. Освіта середня спеціальна. Категорія спеціаліст. 47 років педагогічного стажу
Навчально-методична проблема «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання, технологій через впровадження методу проектів»
Виховна проблема «Самовиховання учнів. Саморозвиток їх суспільно-ціннісних якостей та створення умов для самореалізації як неповторної індивідуальності»
Мігай Оксана Іванівна
Вчитель початкових класів. Соціальний педагог. Вища освіта. Спеціаліст І категорії. 13 років педагогічного стажу
Навчально-методична проблема «Розвиток інтелектуальної і творчої здібності молодших школярів»
Виховна проблема «Виховання всебічно розвиненої творчої особистості»
Гнилоквас Алла Петрівна
Вчитель початкових класів. Вища освіта. Спеціаліст вищої категорії. Старший вчитель. 25 років педагогічного стажу
Навчально-методична проблема «Формування особистості здобувача освіти, його світогляду шляхом прищеплення навичок екологічної культури, гармонії відносин з природою»
Виховна проблема «Формування екологічної культури учнів»
Огризько Наталія Миколаївна
Вчитель англійської мови. Вища освіта. Спеціаліст вищої категорії. 36 років педагогічного стажу
Навчально-методична проблема «Використання ігор та ігрових ситуацій на уроках англійської мови»
Виховна проблема «Формування морально-етичних якостей учнів»
Гончар Світлана Григорівна
Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури. Вища освіта. Спеціаліст вищої категорії. 27 років педагогічного стажу
Навчально-методична проблема «Впровадження елементів інноваційних методів та прийомів навчання з метою розвитку пізнавальних інтересів учнів»
Виховна проблема «Формування широкої читацької компетенції в учнів 5-9 класів»
Болобан Анжела Петрівна
Вчитель історії та правознавства. Вища освіта. Спеціаліст ІІ категорії. 13 років педагогічного стажу
Навчально-методична проблема «Розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження інтерактивних технологій на уроках суспільно – гуманітарних наук»
Виховна проблема «Виховання у школярів толерантного ставлення до учнів класу та усвідомлення моральних якостей особистості»
Кутовий Володимир Михайлович
Вчитель фізичної культури. Вища освіта. Спеціаліст ІІ категорії. 8 років педагогічного стажу
Навчально-методична проблема «Реалізація сучасних підходів до навчання та виховання з метою формування особливості в умовах розвитку фізичної культури»
Виховна проблема «Формування та розвиток класного колективу в умовах доброзичливого ставлення один до одного»
Вихор Юлія Юріївна
Вчитель образотворчого мистецтва. Асистент вчителя. Вища освіта. Спеціаліст. 4 років педагогічного стажу
Навчально-методична проблема «Розвиток творчих здібностей та загальних умінь та навичок в образотворчому мистецтві шляхом індивідуалізації та диференціації навчання»