Для керування виховним процесом в школі створено методичне об'єдання класних керівників.
Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.
Проблема, над якою працює колектив школи: "Виховання духовної культури особистості та формування потреб у здоровому способі життя"
Проблема, над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників: "Виховання високоморального підростаючого покоління, формування громадянина з демократичним світоглядом, головною особистістю якого повинна бути орієнтація на загальнолюдські цінності"
1. Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:
- підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
- забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
- озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
- вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
- координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
- сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
2. Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:
- організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;
- координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;
- планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
- організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
- обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;
- оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед аміні стацією школи про заохочення класних керівників.
3. Документація шкільного методичного об'єднання класних керівників:
- список членів методичного об'єднання;
- річний план роботи методичного об'єднання;
- протоколи засідань методичного об'єднання;
- аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів)
Документи, які визначають зміст роботи класних керівників
- Загальна декларація прав людини , затверджена і проголошена Генеральною Асамблеєю ООН 10 грудня 1948 р.
- Декларація прав дитини, проголошена Генеральною Асамблеєю ООН 20 листопада 1959 р.
- Конвенція ООН про права дитини, схвалена Генеральною Асамблеєю ООН 20 листопада 1989 р. і ратифікована Верховною Радою України 27 лютого 1991 р.
- Конституція України, прийнята на п’ятій сесії Верховної Ради України 28 червня 1996р.
- Закон України «Про загальну середню освіту» від 13 травня 1999 року.
- Закон України « Про позашкільну освіту» від 22 червня 2000 р.
- Закон України «Про Голодомор 1932-1933 років»
- Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти, - Інформаційний збірник МОН України, 2000 рік
- Основні орієнтири виховання учнів 1 -11 -х класів загальноосвітніх навчальних закладів затверджено МОН України 31.10.2011р. № 1243
- Рекомендації до планування роботи класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти, Інформаційний збірник МОН України, № 34-35 2008 р.
Члени методичного об’єднання класних керівників
№ п.п |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Освіта |
Категорія |
Фах |
Стаж |
Класне керівництво |
Професійне завдання над яким працює класний керівник |
1 |
Алексійчук Валентина Валентинівна | СП | Спеціаліст | Початкові класи | 26 | 1 |
Соціальний розвиток учнів через виховання культури поведінки молодших школярів |
2 |
Гнилоквас Алла Петрівна | Вища |
Спеціаліст І категорії Старший вчитель |
Початкові класи |
24 |
2 |
Формування особистості учня його світогляду, шляхом прищеплення навичок екологічної культури, гармонії відносин з природою |
3 |
Максімова Ольга Миколаївна | Вища | І | Початкові класи |
24 |
3 |
Роль гри у підвищенні пізнавальної активності молодших школярів |
4 |
Мігай Оксана Іванівна | Вища | І | Початкові класи |
12 |
4 |
Розвиток інтелектуальних і творчих здібностей молодших школярів |
5 |
Болобан Андела Петрівна | Вища | Спеціаліст | Вчитель історії | 12 | 9 | Формування учнівського колективу шляхом виховання обв’язку, відповідальності, етичних норм поведінки і спілкування |
6 |
Гончар Світлана Григорівна | Вища | Вища | Вчитель української мови та літератури | 23 | 5 | |
7 |
Кутовий Володимир Михайлович | Вища | Спеціаліст | Вчитель фізичної культури | 7 | 7 | Вироблення санітарно-гігієнічних навичок і звичок, утвердження здорового способу життя . |
8 |
Огризько Наталія Миколаївна |
Вища |
Вища | Вчитель англійської мови | 31 | 6 | Виховання почуття патріотизму й любові до природи, формування екологічної культури особистості |
9 |
Джигир Тетяна Петрівна |
Вища |
І |
Вчитель математики та фізики | 36 |
8 |
|
10 |
План роботи методичного об’єднання класних керівників
Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти
Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів у виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів